Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Bella Pide. Meer weten? Ontdek meer
ouiam
29 mei 2026 om 22:27
Top service, snel en echt royaal met alles. Bestelling was compleet, goed verzorgd en het eten kwam warm aan. Zeker een aanrader
G
15 mei 2026 om 19:01
Pide was te vettig en had heel veel olie. Salade was toegevoegd maar geen saus erbij.
Nazli
13 mei 2026 om 22:00
Pide was okay. Kelle Paça soup was nothing like real Kelle Paça. It was overwhelmingly greasy and difficult to enjoy. Very disappointing experience.
A
3 mei 2026 om 19:20
Lekkerste pide van rotterdam